Bintang
berseri bagaikan bintang, ku tak mahu kau kan hilang di waktu siang.biar pun aku yang asing, selalu memikirkan mu, ku percaya cinta itu memang buta. harap kau sudi mendengar deruan hujan jiwa ku.
— Aku Yang Asing : Hujan
From April 8 of '94, a low profile teacher, a lazy student, a fake athlete, someone socially-awkward, a music aficionado, a 'book-worm', one who appreciates good writing and photography.
Friday, 9 January 2015
3:40 pm

Assalamualaikum & selamat kembali ke sekolah/kerja/takde kerja :)

   Sebenarnya aku terjumpa entri ni kat satu blog. Lama dah.Waktu tuw aku tengah cari cara-cara untuk menghilangkan tekanan. Al-maklum zaman budak sekolah memang penuh dengan tekanan yang maha dasyat.Dengan muka yang serius aku pun baca entri ni.

   Di sini terdapat beberapa langkah senaman yang boleh menghilangkan rasa mengantuk dan tekanan. Kepada mereka yang selalu rasa mengantuk ataupun tengah mengalami tekanan, Sila ikuti dan lakukan senaman ini. Selamat Mencuba!!

LANGKAH 1
Ini adalah permulaan untuk memanaskan badan.
LANGKAH 2

Buat macam ni untuk melegakan bahu dan leher anda.

LANGKAH 3
Wa..wawaaa !!


LANGKAH 4
Gerak ke kanan kemudian ke kiri.


LANGKAH 5
Gerak ke kiri kemudian ke kanan. Ikut jelah,jangan terpusing kepala sudah la.


LANGKAH 6
Tepuk kuat kuat kat dahi. Ini untuk menghilangkan mengantuk.


LANGKAH 7
Selepas itu buat gerakan tangan dan badan. Buat macam gembira je.


LANGKAH 8
Kemudian goyang-goyangkan kaki dan badan sedikit. Lakukan seperti kita tiada masalah.


LANGKAH 9
Lakukan secara agresif pula. Jangan peduli apa orang lain kata.


LANGKAH 10
Hilangkan semua tekanan.


LANGKAH 11
Pusingkan kepala.


LANGKAH 12
Tengok muka kat cermin sambil goyang2. Lawa tak ?


LANGKAH 13
Akhir sekali lakukan joget kucing sebagai pelengkap senaman anda :')


Sekian.Selamat mencuba !!!!!!





20 comment(s): leave a comment