Bintang
berseri bagaikan bintang, ku tak mahu kau kan hilang di waktu siang.biar pun aku yang asing, selalu memikirkan mu, ku percaya cinta itu memang buta. harap kau sudi mendengar deruan hujan jiwa ku.
— Aku Yang Asing : Hujan
From April 8 of '94, a low profile teacher, a lazy student, a fake athlete, someone socially-awkward, a music aficionado, a 'book-worm', one who appreciates good writing and photography.
Tuesday 6 January 2015
9:28 pm
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/4c/d0/7c/4cd07cf8395eb4b4ec97ae78f1677312.jpg 


Semalam aku bermimpi.
Bermimpi bertemu kamu.
Ya.
Kamu yg sering mencuri lena ku .

Tapi aku bingung bila memikirkan apa yg terjadi di dalam mimpi ku.
Seakan-akan aku terkena amnesia seketika atau mungkin sumpahan magis.
Ya.
Mungkin.
Yg pasti watak utamanya adalah kamu.
Kamu yg sering mencuri lena ku.
                                                                    





Labels: ,

7 comment(s): leave a comment